Česta pitanja

Pitanja u vezi web porudžbine

  • Da li mogu da kupim iako nemam VIP karticu i da li cene sa sajta važe za bilo koga?

    Možete kupiti bilo koji proizvod koji je dostupan u našoj ponudi, čak i kada niste vlasnik VIP kartice. Sve cene, uključujući i akcijske koje su prikazane na sajtu ili u maloprodajnim objektima Home Plus važe za sve kupce. Sa VIP karticom pravite dodatnu uštedu, a detalje možete pogledati ovde.

  • Kako da poručim nešto preko vaše intrenet prodavnice?

    Poručivanje je vrlo jednostavno - dodajte u korpu artikle koje želite, a nakon toga pratite korake do krajnje potvrde. Ukoliko imate dodatnih pitanja, obratite nam se putem kontakt forme ili Call Centra na 011 4155 155.

  • Da li je porudžbina uspešno napravljena?

    Nakon uspešno napravljene porudžbine, primićete mejl sa potvrdom i informacijama o svojoj porudžbini. U narednih 24h operater će Vas pozvati i dogovoriti sve detalje.

  • Da li se poručeni proizvodi mogu platiti kuriru prilikom dostave?

    Naravno, kuriru možete platiti prilikom isporuke, u gotovini ili čekovima. Sve o načinima plaćanja pogledajte ovde.

  • Ako poručim kao pravno lice, da li mogu da platim preko računa firme?

    Da. Nakon uspešno kreirane porudžbine, primićete mejl sa formom za plaćanje virmanskim putem i sve potrebne informacije. Ubrzo nakon toga javiće Vam se naš operater. Ukoliko imate dodatnih pitanja, obratite nam se putem kontakt forme ili Call Centra na 011 4155 155.

  • Kako izmeniti mail adresu sa kojom je izvršena registracija?

    U okviru svog korisničkog naloga imate opciju - izmenite kontakt. Ukoliko imate dodatnih pitanja, obratite nam se putem kontakt forme ili Call Centra na 011 4155 155.

  • Šta ako je zaboravljena lozinka za logovanje?

    Prilikom prijave na svoj nalog, izaberite opciju - zaboravljena lozinka i pratite dalje korake. Ukoliko imate dodatnih pitanja, obratite nam se putem kontakt forme ili Call Centra na 011 4155 155.

  • Kako mogu da izmenim neke stavke u svojoj porudžbini ili da je otkažem?

    Za sve izmene ili otkazivanje, obratite nam se putem kontakt forme ili Call Centra na 011 4155 155.

  • Kako da pošaljem nekome poklon na kućnu adresu?

    Prilikom kreiranja porudžbine, imate opciju da upišete različitu adresu za isporuku robe, od Vaše navedene adrese za primanje računa. U ovoj opciji odaberite adesu primaoca kome je porudžbina namenjena. Ukoliko imate dodatnih pitanja, obratite nam se putem kontakt forme ili Call Centra na 011 4155 155.

Dostava i reklamacije

  • Da li se naplaćuje dostava i za koliko dana mi stiže?
    Dostava je besplatna za porudžbine vrednosti od 5.000 rsd I više, dok je za porudžbine manje vrednosti potrebno platiti jedinstvenu cenu od 200 rsd po porudžbini. Rokovi zavise od vrste robe koju poručujete, sve o rokovima isporuke pogledajte ovde.
  • Da li imate opciju montaže nameštaja koji stiže rasklopljen?

    Da, nudimo servis montaže nameštaja. Pri kreiranju porudžbine, u polju napomena, potrebno je navesti da želite montažu. Primićete informaciju o roku isporuke i ceni montaže koja zavisi od vrste proizvoda koji ste poručili. Ako poručujete telefonski, operater će Vam pružiti sve informacije.

  • Šta da radim ako mi stigne pogrešna roba ili primetim oštećenje?

    U tom slučaju, prijavljujete reklamaciju putem call centra 011 4155 155 ili kontakt forme, u roku od 24h od momenta isporuke (ne odnosi se na nedelju). Nakon toga, kurir je dužan da se vrati na adresu kupca, napravi zapisnik o reklamaciji i preuzme robu.

Pitanja o proizvodima

  • Da li su iste cene na sajtu i u prodavnicama?

    Cene na sajtu su iste kao u prodavnicama, osim u slučaju posebne WEB akcije. Tada su svi takvi artikli posebno označeni stikerom WEB akcija i sa informacijom o periodu trajanja akcije.

  • Koliko dugo traje moja rezervacija?

    Vaša rezervacija traje 3 dana od momenta napravljene web porudžbine. Putem Call Centra nije moguće rezervisati robu koju želite da kupite u prodavnicama.

  • Da li mogu da platim na rate proizvode koji su na akciji?

    Sve akcijske proizvode možete platiti i na rate - čekovi, kartica, kredit. U slučaju plaćanja administrativnom zabranom, važi cena bez akcijskog popusta. Više o načinima plaćanja saznajte ovde.

Pitanja prodavnicama

  • Kako mogu da dobijem VIP ili GOLD karticu?

    VIP karticu dobijate nakon što ostvarite kupovinu u vrednosti od 3.000 rsd. Kao potpuno novi kupac ili već postojeći VIP kupac možete postati GOLD kupac kada ostvarite jednu ili vise kupovina u ukupnoj vrednosti od 150,000 rsd. Sve benefite I detalje VIP kluba pogledajte ovde.

  • Gde se nalaze vaše prodavnice?

    Trenutno postoji 7 Home Plus prodavnica u Srbij. Adrese I telefone prodavnica možete pogledati na kontakt strani.

  • Da li mogu da kupim vrednosni vaučer u Home Plus-u i da ga poklonim nekome?

    Da. Možete kupiti vaučete u vrednosti od 1.000, 2.000, 5.000 i 10.000 dinara. Ukoliko želite da kupite vaučer druge vrednosti od navedenih obratite nam se putem kontakt forme ili Call Centra na 011 4155 155. Vaučere možete iskoristiti prilikom kupovine u bilo kojoj Home Plus prodavnici.

  • Da li strani državljani kod vas mogu da ostvare pravo povraćaja poreza?

    Da. Za više informacija obratite nam se putem kontakt forme ili Call Centra na 011 4155 155.