Česta pitanja

Pitanja u vezi web porudžbine

  • Da li mogu da kupim iako nemam VIP karticu i da li cene sa sajta važe za bilo koga?

    Možete kupiti bilo koji proizvod koji je dostupan u našoj ponudi, čak i kada niste vlasnik VIP kartice. Sve cene, uključujući i akcijske koje su prikazane na sajtu ili u maloprodajnim objektima Home Plus važe za sve kupce. Sa VIP karticom pravite dodatnu uštedu, a detalje možete pogledati ovde.

  • Kako da poručim nešto preko vaše intrenet prodavnice?

    Poručivanje je vrlo jednostavno - dodajte u korpu artikle koje želite, a nakon toga pratite korake do krajnje potvrde. Ukoliko imate dodatnih pitanja, obratite nam se putem kontakt forme ili Call Centra na 011 4155 155.

  • Da li je porudžbina uspešno napravljena?

    Nakon uspešno napravljene porudžbine, primićete mejl sa potvrdom i informacijama o svojoj porudžbini. U narednih 24h operater će Vas pozvati i dogovoriti sve detalje.

  • Da li se poručeni proizvodi mogu platiti kuriru prilikom dostave?

    Naravno, kuriru možete platiti prilikom isporuke, u gotovini ili čekovima (nije moguće platnom karticom). Sve o načinima plaćanja pogledajte ovde.

  • Ako poručim kao pravno lice, da li mogu da platim preko računa firme?

    Nakon uspešne porudžbine, na mail će vam stići potvrda sa potrebnim podacima za uplatu. Zahtev za predračun možete uputiti i putem kontakt forme. Plaćanje se obavlja nalogom za uplatu u pošti ili banci, e-bankingom ili nalogom za prenos sredstava sa računa kupca. Isporuka na adresu će se izvršiti nakon evidentiranja uplate, u roku koji je naveden na stranici o isporuci. Lično preuzimanje u Home Plus objektima, moguće je tek nakon potvrde od strane operatera.

  • Kako izmeniti mail adresu sa kojom je izvršena registracija?

    U okviru svog korisničkog naloga imate opciju - izmenite kontakt. Ukoliko imate dodatnih pitanja, obratite nam se putem kontakt forme ili Call Centra na 011 4155 155.

  • Šta ako je zaboravljena lozinka za logovanje?

    Prilikom prijave na svoj nalog, izaberite opciju - zaboravljena lozinka i pratite dalje korake. Ukoliko imate dodatnih pitanja, obratite nam se putem kontakt forme ili Call Centra na 011 4155 155.

  • Kako mogu da izmenim neke stavke u svojoj porudžbini ili da je otkažem?

    Za sve izmene ili otkazivanje, obratite nam se putem kontakt forme ili Call Centra na 011 4155 155.

  • Kako da pošaljem nekome poklon na kućnu adresu?

    Prilikom kreiranja porudžbine, imate opciju da upišete različitu adresu za isporuku robe, od Vaše navedene adrese za primanje računa. U ovoj opciji odaberite adesu primaoca kome je porudžbina namenjena. Ukoliko imate dodatnih pitanja, obratite nam se putem kontakt forme ili Call Centra na 011 4155 155.

  • Kako da odaberem boju artikla prilikom poručivanja, ako postoji vise različitih?

    Prilikom web poručivanja, nije moguće odabrati boju artikla. Željenu boju dogovarate sa operaterom, prilikom telefonske potvrde porudžbine.

Dostava i reklamacije

  • Da li se naplaćuje dostava i za koliko dana mi stiže?
    Dostava je besplatna za porudžbine vrednosti od 5.000 rsd I više, dok je za porudžbine manje vrednosti potrebno platiti jedinstvenu cenu od 200 rsd po porudžbini. Rokovi zavise od vrste robe koju poručujete, sve o rokovima isporuke pogledajte ovde.
  • Da li imate opciju montaže nameštaja koji stiže rasklopljen?

    Da, nudimo servis montaže nameštaja. Ova dodatna usluga se posebno naplaćuje i dogovara sa operaterima ili prodavcima u objektima. Cena zavisi do vrste artikla.

  • Šta da radim ako mi stigne pogrešna roba ili primetim oštećenje?

    U tom slučaju, prijavljujete reklamaciju putem call centra 011 4155 155 ili kontakt forme, u roku od 24h od momenta isporuke (odnosi se na radne dane). Nakon toga, kurir je dužan da se vrati na adresu kupca, napravi zapisnik o reklamaciji i preuzme robu.

Pitanja o proizvodima

  • Da li su iste cene na sajtu i u prodavnicama?

    Cene na sajtu su iste kao u prodavnicama, osim u slučaju posebne WEB akcije. Tada su svi takvi artikli posebno označeni stikerom WEB akcija i sa informacijom o periodu trajanja akcije.

  • Koliko dugo traje moja rezervacija?

    Vaša rezervacija traje 3 dana od momenta napravljene web porudžbine. Putem Call Centra nije moguće rezervisati robu koju želite da kupite u prodavnicama.

  • Da li mogu da platim na rate proizvode koji su na akciji?

    Sve akcijske proizvode možete platiti i na rate - čekovi, kartica, kredit. U slučaju plaćanja administrativnom zabranom, važi cena bez akcijskog popusta. Više o načinima plaćanja saznajte ovde.

  • Šta znači kada na proizvodu stoji informacija da je Stanje: Na lageru, a šta Stanje: Mogućnost poručivanja?

    Stanje: Na lageru - artikal se fizički nalazi u našem magacinu ili maloprodajama. Stanje: Mogućnost poručivanja - artikal se fizički ne nalazi u našem magacinu ili maloprodajama, ali verovatno postoji mogućnost nabavke. U oba slučaja, nakon izvršene porudžbine putem sajta ili call centra, operater potvrđuje mogućnost i rok isporuke.

Pitanja prodavnicama

  • Kako mogu da dobijem VIP ili GOLD karticu?

    VIP karticu dobijate nakon što ostvarite kupovinu u vrednosti od 3.000 rsd. Kao potpuno novi kupac ili već postojeći VIP kupac možete postati GOLD kupac kada ostvarite jednu ili vise kupovina u ukupnoj vrednosti od 150,000 rsd. Sve benefite I detalje VIP kluba pogledajte ovde.

  • Gde se nalaze vaše prodavnice?

    Trenutno postoji 6 Home Plus prodavnica u Srbij. Adrese I telefone prodavnica možete pogledati na kontakt strani.

  • Da li mogu da kupim vrednosni vaučer u Home Plus-u i da ga poklonim nekome?

    Da. Možete kupiti vaučete u vrednosti od 1.000, 2.000, 5.000 i 10.000 dinara. Ukoliko želite da kupite vaučer druge vrednosti od navedenih obratite nam se putem kontakt forme ili Call Centra na 011 4155 155. Vaučere možete iskoristiti prilikom kupovine u bilo kojoj Home Plus prodavnici.

  • Da li strani državljani kod vas mogu da ostvare pravo povraćaja poreza?

    Da. Za više informacija obratite nam se putem kontakt forme ili Call Centra na 011 4155 155.